30 januari 2014

~ Q/A ~

Fick ett par frågor här om dagen som jag har missat att lägga ett svar på, eller jag drog på det för att kanske få någon mer fråga och ja. Ni fattar. 
Tänkte i vilket fall som helst svara på dom nu. 
 

~ Man kan inte klaga direkt ~  
Nån mer ny blogg på sistonde du vill visa/lyfta framm? :D Var väldigt roligt att läsa om dom anndra :D behöver inte va nån du läser varje dag utan bara nån du tyckte verka bra :)
Som jag tidigare har sagt så läser jag inte så mycket bloggar längre och jag har faktiskt inte hittat någon ny på sistone heller. Men någon som jag inte riktigt tänkte på när jag skrev om de andra bloggarna i ett inlägg var ju givetvis Elins blogg. Här hittar ni den!


Har du något tips på bra olinesidor med westernutrustning till både häst och ryttare?
Hum, svårt. Jag letar som en galning själv i detta nu och det är svårt att hitta BRA sidor. Men självklart finns ju klassikerna Highridge Hounds & Horses och Tumbleweed. Och så är det ju Western Horsemen men den är ju Dansk vilket betyder en något högre fraktkostnad och ev andra förhinder. 
Detta är de sidor jag kan tipsa om så och sen är det bara att googla på. Passa er dock för de sidor som säljer märkesprylar billigt, finns många fall som får hem trasiga och använda prylar. 

Båda frågorna var anonyma så jag hade ingen blogg att länka. Så glöm inte att ange Namn och länk till eran blogg när ni kommenterar.
Hoppas ni fick svar på frågorna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar