29 januari 2014

~ Wanna dance with somebody ~

Hej på er!
Jag vet att jag vart fruktansvärt frånvarande men inget internet funkar och mobilens är slut. Har för den delen ingen motivation heller, så tänkte bara kasta in ett litet kortisinlägg nu och sen komma tillbaka i morgon.

Har ingen inspo till något och mitt huvud är fyllt till fullo med en väldans massa tankar som bara snurrar och snurrar. Så hemskt.
Red varken i går eller idag, finns ingen anledning att sätta sig upp på hästen när man inte ens har något att ge den. I går tog vi en promenad på 20 min och idag han jag inget då jag hängde med Linnea i ridhuset medans Bea och Erika hoppade. Kul det också!
Men i morgon ska jag allt sitta upp och trimma lite tror jag. Köra volter och jobba på den ökade galoppen. Att Jac vågar ta för sig och röra sig på det spejs han har tillgång till.

Skolan rullar la på och mina dagar mättar mig med skratt så käkarna värker. Fina fina människor jag har tillgång och lyckan att få umgås med. Inget gör så ont som att inte få umgås dagligen med dessa snart.
Hade ett nostalgiskt samtal med Tell, Malin, Hanna och Bea när vi satt och åt, pratade om tiden då vi var små och vad man gjorde då i skillnad från ungarna nu för tiden. Vet dom ens vad jultidningar är nu för tiden?!
Åh, så mycket tankar det är nu alltså.

Har i alla fall precis duschat och ska hoppa ned i one piecen för att sen gå ut i köket och tagga till för PH. Kvällens höjdpunkt!

Vi hörs när min motivation är tillbaka,
PUSS!! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar