4 februari 2014

~ Sjukling ~

Usch, ligger i min säng och är totalt död. Bättre än förut men fortfarande dålig.
Sov himla dåligt i natt, kände mig allmänt seg när jag vaknade i morse och har haft feber upp och ned hela dagen. Dum som jag är rusar jag trotts skakiga ben upp ur sängen och ned i stallet för stalltjänst.
Får helt enkelt bita i det sura äpplet för så fort jag ätit när jag kom upp igen så tvärsomnade jag och sov från 9 till 3. Vaknade och kände mig bättre. Alltid en lättnad.

Nu har jag vart vaken i en knapp timma och spenderat den med frukt och glass ute i köket. Gick och la mig igen för att vila upp mig till halv 6 då vi ska ha husmöte i skolan. Tills dess ska jag äta godis, dricka saft och kolla på en film.
Vi får se vad jag och Jac hittar på idag, han skulle behöva gå men jag orkar inte. Dock ska han ju bara joggas och det kanske jag kan göra på repet.
Jaja, vi får se.

Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall så hörs vi.
Puss! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar