3 februari 2014

~ I'm out ~

Kom nyss hem från att ha handlat med mamma. Hon åkte direkt efter och jag ligger i min säng och äter mazarin och KitKat under tiden som jag läser VeckoRevyn och lyssnar på musik. Ganska mysigt faktiskt.
Till halv 3 ska jag gå ned i stallet hade jag tänkt mig. Ska kolla på en dressyrlektion och sen fixa lite med Jac.

Red i morse, vid 8, så det behöver jag inte göra ikväll i alla fall. Vilket är jäkla skönt faktiskt. Älskar att rida tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Har mest motivation till att verkligen lägga ner hela min själ på ridningen då.
Gick i alla fall ganska dåligt att rida. Tror att Jac hade lite träningsvärk sen i går. Han var extremt loj och jag red som en kratta.
I morgon ska vi nog mest chilla, återhämta oss lite.

Åh, på tal om inget. Längtar så tills ikväll. Då är det PH-kväll med de bästa. Så mysigt!
Sista måndagen här nu. Ganska sjukt men ganska skönt.
Nu ska jag fortsätta med det jag gör innan jag trycker i mig min sallad och går ner till stallet.

Vi hörs,
PUSS!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar