2 februari 2014

~ Älska Älska Höglanda ~

Kommer aldrig lämna! 

Låter tysta tårar rinn ner för min kind, låter mina lurar spränga mitt huvud med Dani M, Labyrint, Syster Sol och Hofmästarn, Far& Son och massa andra låter som påminner mig om den bästa tiden på Höglanda. 
I våras då vi sprängde högtalare för att vi spela så hög musik, satt långa nätter på balkongen och skratta tills tårarna spruta. När vi åkte runt lite här o var, for och bada och grillade inomhus(?!). När vi solade hela dagarna, satt uppe hela nätterna, flamsa på lektionerna och red ut i shorts på galna hästar sent på kvällarna efter vi suttit på Avenyn och ätit thai och sallader. 
100 gånger om, det är bästa tiden i mitt liv. 

Älskade vänner, jag kommer sakna detta så mycket. Kommer sakna er så mycket. Kommer tillbaka men aldrig på samma vis.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar