11 februari 2014

~ God Morgon ~




God Morgon! 

Min klocka ringde halv 8 för att jag skulle komma ut i stallet i tid, ändå sitter jag här vid köksbordet nästan en timma senare och har fortfarande inte kommit ut i stallet eller en hunnit byta om. Måste på riktigt vara Sveriges långsammaste frukostätare. Men nu är ju det gjort i alla fall så nu är det dags att sätta rullning på den här dagen.

Det är mycket att göra idag, ska börja som vanligt med stallet. Släppa ut Mumin och Max, fodra och sen mocka i stallet här hemma innan jag sätter mig på cykeln, eller kanske tar 4hjulingen upp till Jac och Ludde och jobbar lite med dom. 
Såg att det vart ganska kallt ute under natten så jag hoppas verkligen att Jac inte frusit. Han är ju van att ha halstäcket på sig dygnet runt i princip och nu står han med bara ett ulltäcke och ett stalltäcke. 

När stallet är klart ska jag ta fram penslar, öppna målarburken och börja kladda i mitt rum med lite färger och jag ska försöka att hinna med lite plugg också under dagen. 
Det är fullspäckat med saker som tar sjukt lång tid, så det är lika bra att vi sätter igång. 
Ska göra mitt bästa att uppdatera er med kul grejer, annars hörs vi garanterat till kvällen. 

Ha en strålande dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar