11 februari 2014

~ Dags att tacka för oss ~

Nu packar jag ner blogspot, för gått kanske det eller bara för en stund. 
Bloggen kommer ligga kvar, vill ni läsa ett gammalt inlägg kommer helt enkelt det vara möjligt. Men för att kunna följa mig, Jac och de andra hästarna i nya äventyr så kan ni klicka er in på Nattstad.se/emmalpettersson  där vill jag dela mina dagar från ett nytt perspektiv. 

Ni kommer få en smörgåstårta, en sån där riktigt god med bara de bästa innehållet. Kunna läsa om tävlingar, träningar och vardagstjoffs. Jag kommer bjuda på ren inspo och hej hopp ska damma av min systemkamera och börja fota mer. 

Låter det bra? 
Klicka här, eller här 

Eller varför inte på bilden nedan!!! 
 Häng med vet jag, det kommer bli grymt!! 

www.nattstad.se/emmalpettersson
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar