20 januari 2014

~ Varför skulle vi landa när jag flög så bra ~

Sitter i sängen, med knäna till hakan. Tänker tillbaka på allt här, allt som fanns allt som försvann och allt som skulle vart så himla bra. 

I mina öron spelar jag låtar som sprängde högtalare och sena kvällar och har så mycket skratt med sig. Låtar som spelades hela våren på balkongen, sena kvällar påväg till donken i en bil, raster, helger, när som helst. 
Jag kollar på bilder som påminner mig om de där underbara, de där som förgyller mina dagar 100%
Att jag nu ska lämna detta känns, det känns mer än när jag lämnade Nyköping för det här. 
Jag avskyr känslan ä, vill inte tänka på allt jag kommer missa. Vill inte tänka på hur mycket jag kommer gråta då, med tanke på vad jag gör nu. 

Inget kommer någonsin slå Höglanda och allt här till. Inget. 
Och jag skulle göra allt för att få tillbaka det där, då när det var VI och allt var så där perfekt.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar