23 januari 2014

#tbt







En tid i mitt liv som jag skulle vilja göra om och om och om igen är verkligen under de åren som vi hade Nando och Cheenock och Elin var ute hos oss varje vecka. Verkligen bästa tiden i mitt liv, var så förbannat glad och hade det så förbannat bra då. Det spelade ingen roll hur lerigt det var ute, hur mörkt det var om kvällarna eller hur mycket snö det låg på backen. Vi red, i ur och skur och hade det sådär prima som alla borde få ha det.

Muppigast i stan var vi också med kläder delux, säker hästhållning var inget vi fått lära och att flänga runt barbacka i repgrimma var min grej på den tiden. På hästen som kastade av mig så fort alla blundade.. Haha, vilka minnen!!



1 kommentar:

  1. Åhh alltså saknar nog mest när det var mycket snö och alla gånger vi red barbacka.. och bara var oseriösa. Sen saknar jag en väldigt lurvig Cheenock och en väldigt konstig Emma, haha. <3

    SvaraRadera