24 januari 2014

~ Friday i'm in love ~

Hej hallå!
Har ni tänkt på en sak? Man kan inte skriva Hello men man kan skriva Hallå utan att autokorrekt ska rätta det, lite lustigt då jag anser att Hello är mer gramatiskt rätt än Hallå. Men vad vet jag, har ju bara C i svenska 2 så ja..

Fredag idag, känns så jävla rätt. Hur kan man inte gilla fredag liksom, finns det ens någon som inte gillar fredagar?
Jag har stalltjänst hela dagen, småkallt men ganska kul ändå. Jag gillar att va bland hästarna och bland mina klasskamrater, så det blir en bra blandning. Börjar igen 11.40 och innan det ska jag packa Jacs lunchpåse.
Fredag innebär förövrigt hoppning också, myspys. Ska inte vara med idag dock, ska trappa ned på hoppningen igen. Har vart med ganska mycket nu känns det som och Jac börjar tycka att stöd är bättre än att bära sig själv, vilket inte är bra.
Jag ska kvällsrida istället, jobba volter i ett för hoppningsvis tomt ridhus.

Nu måste jag ju skynda mig, klockan var ju mycket helt plötsligt. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar