24 januari 2014

~ Äntligen helg! ~

Åh, kan inte beskriva min lycka över att det är helg nu. Eller ja, att jag har 2 dagars ledighet som väntar. 2 sovmorgnar och 2 jag ska inte göra ett skit dagar som väntar.
I helgen ska jag, om jag inte får andra planer, ta sovmorgon. Så himla efterlängtat. Och så ska jag äta goda frukostar, äta allmänt god mat och vara i stallet mycket. Trimma Jac stenhårt på volterna och putsa upp all min utrustning.

Usch, jag fryser så jäkla mycket så det är ju inte sant. Har vart ute sen klockan ett och mestadels vart stilla. Stått i ridhuset och hjälpt Sussie under hoppning med att mocka och höja hinder.
Åh, det är så fruktansvärt kul att vara tillsammans med min klass. Eller ja, speciellt Celina och Emmelie och den hoppgruppen. Så många skratt, over and out.
Så fort stalltjänsten var klar skyndade jag mig upp till mitt rum och kröp snabbt ner under täcket med värmedynan och hela kittet. Så skönt!
Nu ska jag alldeles strax gå ut i köket för att laga lite mat och vid halv 7 ska jag och Elina rida tror jag. Längtar. Alltså inte för att jag ska rida med Elina utan för att jag ska rida på min finaste Prins Jac.

Jaja, vi hörs väll till kvällen eller något.
Puss! 

👏☺️ Reining shows photography | via Facebook 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar