25 januari 2014

~ Med legget i handen, blicken ner i marken ~



Städade som en galning från 10, klar nu. Inte för att det var så smutsigt utan mer för att jag städade min toa i 100 år. haha. Har tvättat sminkborstar och skrubbat handfat och spegel. Hur jävla glammig fredagskväll har jag inte? 
Nu ska jag i alla fall lägga mig bekvämt i sängen och äta min semla (äntligen!!!!). Har inte bestämt vilken film jag ska se dock. Vill ha en riktigt bra film, inte för mycket kärlek och inte för mycket party. Sån där hej jag är ensammast i världen och inte 18 så kan inte följa med ut på krogen-film. 
Jaja. Så länge som jag försöker hitta på vilken film det blir så spelas Veronica Maggio i datorn och jag bara myser, asså bästa låtarna när man inte riktigt kan bestämma sitt humör. 

Ridningen idag gick i alla fall klockan. Så himla fruktansvärt nöjd med min polle, trotts att volterna är våran största svaghet. Åh, blir galen är ju totalkass och Jac är bara dryg. Men efter ganska lång galopp så föll i alla fall han i ett ganska bra arbete. Vi ska fortsätta att jobba så här så ska i alla fall kondition och muskler byggas upp. Det är ju ett måste, nu har han ju inte gått 100% heller med tanke på att han vart hängig från och till. Men det kommer. 
Tränade lite starter på spinnen också, det gick kanon. Lite problem med vänster(?) varv dock, men det kommer.
I största hel het så gick ridningen top notch och jag är så stolt över att få ha den häst jag faktiskt har. 
I morgon fortsätter träningen inför vår debut i april. Så taggad.

Nej ni, klockan är jättemycket nu. Trotts att jag har sovmorgon i morgon så betyder det ju inte att jag behöver vara uppe hela natten. 
Vi hörs! 

Puss och God natt! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar