26 januari 2014

~ 20 rader hus, samma grå ~


 // Träningstights - Xrun Spetslinne - Gina Tricot 3/4 ärm - Bondelid //

Tjing babes! 
Söndag söndag söndag , åh söndag är nästan bästa dagen på veckan. Ni vet det, jag har sagt det förr. 
Det är liksom en dag då man gör vad man vill på typ. Man sover bort hela dagen om man vill det, man pluggar om man vill det, man är i stallet hela dagen om man vill det, man jobbar med lite papper om man vill det. Man klär sig söndagsfint men ändå chill liksom. Man äter söndagsmiddag och lägger all tid på familjen - om man vill det. 
Önskar att jag var hemma nu, söndagar hemma brukar vara bra. Vi brukar åka en sväng, mina systrar m familjer brukar komma på middag eller jag och mamma rider ut. Vi tar en långpromenad med djuren och vi gör mycket olika saker - tillsammans. 

Idag tänkte jag få lite saker gjorda, jag tänkte lägga en budget på alla mina inköp under våren och jag tänkte gå igenom alla mina saker i stallet. Putsa upp sadeln och fixa till stigbyglarna som ser förjävliga ut rent ut sagt. Jag hatar att ha silvriga stigbyglar när de inte är silvriga längre. Ska det vara ska det blänka. Ungefär så. 
Sen tänkte jag planera lite inför våren, kolla alla veckor och lägga bra träningsscheman för Jac. Det behövs, känns mest som jag rider utan nytta just nu. Jag vill ha en stark och fräsch häst som håller sig hel och frisk nu. Vi ska inte bli sjuka igen och vi ska inte tappa alla muskler igen. Nu ska vi bli fit for fight.

Vad ska ni hitta på idag? Äta semlor kanske, det ska jag i alla fall göra ikväll. Efter att jag ätit kycklinggryta med wok. Mums mums mums! 
Vi hörs. 
Puss! 

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 6583253513

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar