10 december 2013

~ Underbara dag ~

God Morgon! 

Äntligen har jag kunnat skriva ett morgoninlägg och skrivit godmorgon till er, väntar dagligen på rätt tillfälle då jag faktiskt har tid utan att behöva stressa. Börjar inte för ens om en timma, hur skönt är det inte när man loggar in på Facebook halv 8 på morgonen och ser "Det blir tyvärr ingen matte idag // Karin "  Min kärlek till denna tisdag är så evigt hög kan jag ju säga, stormtrivs i sådana mornar, måste verkligen börja gå upp för tidigt så jag hinner med en massa mysigt på morgonen innan en dag med skola och hästar börjar.

Just nu sitter jag i min säng, i morgonrock och håret i en slarvig knut på huvudet. Jag har datorn i knät med julmusik på låg volym och på nattduksbordet står min frukost och väntar. Jag ska kolla på julkalendern och sen göra en checklista för vad jag skulle kunna tänka mig att göra klart för uppgifter i skolan en dag som denna. I helgen skulle jag plugga klart, öppnade inte en ända bok. Det var ganska skönt faktiskt. Men jag måste verkligen göra allt nu. Eller allt och allt, har 2 uppgifter som ska in efter jul och så har jag en komplitering för en historiauppgift för att höja mina betyg. No more. Ganska skönt.
På dagens agenda står också maskeradhoppning och det är hur grymt som helst, så taggad och det kommer vara så himla kul. Hoppas bara vi inte får alldeles för hög konkurrens av mina skolkamrater, jag vill ju inte komma 2 med den tid vi lagt på allt detta.. Haha.

Men nu ska jag sätta på julkalendern innan min gröt har kallnat totalt. Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar