10 december 2013

~ Go hard or Go home ~



Personligen skulle jag föredra Go Home för att Go Hard men jag vet inte. 
Så fantastisk dag, vart så glad, mått så fruktansvärt bra. Men det skedde en liten vändning, en liten sak som kan göra så mycket.
 Var så himla glad efter maskeradhoppningen, efter att jag ridit igenom Jac efter vi hoppat och efter att jag har fått det bekräftat återigen att han är en riktig klippa. Men en liten sak som är obetydlig drog igång det där lilla hemska inom mig, det där som får mig att tappa allt. 

När jag var klar i stallet efter hoppningen så gick jag upp och åt, frös som ett as och tog en varm dusch efter det, eller ja.. Varm är ju en historia försig få vi inte hade direkt mycket varmvatten, men istället la jag mig i sängen och tokslockna direkt. Sov tre timmar och vakna runt halv 10 och hade alltså missat att gå till stallet. Hoppas innerligt att Jac klarar sig med ett täcke inatt!! 
Efter halv 10 har jag bara setat på sängen, kollat in i väggen och lagt så många tweets så man skulle ju kunna tro jag var sjuk på något vis. Men så är inte fallet, jag har bara tappat mig själv och så har jag ont i hela kroppen efter att jag ridit i hoppsadeln. 

Just nu känns allt värdelöst och jag skulle göra allt för att få åka hem, men snart snart kommer mamma hit och det ska bli så innerligt skönt..
Nu ska jag sova, har faktiskt stalltjänst i morgon bitti. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar