11 december 2013

~ Show us what you got when the mothaf*cking .. ~

God Morgon! 
Jag måste ju säga att det var en ganska bra start på dagen, det här med att ställe klockan för tidigt är verkligen min grej nu för tiden. Jag var till och med i tid ner till stallet så jag han byta täcken, sätta på boots och gosa lite innan stalltjänsten började. För att  vara mig så var det, grymt.

Stalltjänsten var lätt, eller ja, allt är ju relativt men det var ju tillräckligt lätt för att man inte skulle klaga. Dock gick det jävulskt segt idag. Alla är trötta och vi bara suktar efter att få gå på lov. Känner på mig att det här kommer bli en ytterst lång dag som kommer ha båda sina upp och ned gångar. Just nu är jag i en sån där upp gång, när allt bara flyger omkring på rosa moln. Det kan ju i och för sig bero på att mamma skickade ett litet packet till mig idag igen. Mys!
Hon skulle skicka ner en ny laddare till min mobil då den gamla har gått av och jag har levt på 20% i typ 3 dagar, igår dog den och jag fick låna Alice laddare. Dock är det ju alltid bra med en egen haha.
Men hon skickade inte bara ned en laddare utan 2 stycken trisslotter, en chokladbar grej och det bästa av allt, ett superglittrigt armband som jag kan byta det som har gått sönder. Fick även ett i läderimitation, men det glittriga tog all min uppmärksamhet. Inte ens trisslotterna var så bra som detta armbandet..

Jag har pratat om min kärlek till glitter innan, men jag kan ta det igen. Fick jag så skulle jag kunna äta glitter till frukost, lunch och middag. Jag skullle kunna köpa glitterlinser för att mina ögon skulle glittra och att tala om alla kläder jag skulle bära dagligen. Men vi lever i en alldeles för verklig värld och jag skulle ju enbart uppfattas som sajko om jag gjorde sånna saker. Så jag får nöja mig med det lilla.

Nu är det julkalendern som gäller och jag ska passa på att måla naglarna under tiden, sen börjar jag nästa lektion vid 10:10 har jag för mig. Men vi hörs i alla fall till kvällen om allt går som det ska.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar