22 december 2013

~ Julfirman LP ~


Då var det dags igen, även detta år med en hög pirrande känsla i kroppen. Ska nog öppna julklappsfirma till nästa år. 20:- paketet och jag hade lätt blivit rik med mina pedantiskt inslagna paket, alltid något spejsat, alltid något extra.
Åhh, detta är bara såå cozy så det är ju nästan obeskrivligt. Längtar så till på tisdag när alla barnen sliter sönder alla paket med glittrande ögon och alla bara sprakar av glädje. Längtar tills på tisdag för att se mina föräldrars reaktion på min julklapp och längtar så till att få se mina systrar läsa den lilla extra texten, skriven från mig till dom.

Nu trycker jag igång ett Julalbum på Spotify och tar tag i det första paketet - som förövrigt ska öppnas idag av min mammas kompisar. En ganska B present men ska spejsa till paketet lite extra - lovar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar