23 december 2013

~ Dan före doppardan ~

Godmorgon på er! 

Idag ni, dan före dan.. Herregud vD snabbt tiden går och vad lite jag hunnit med.. 
Sitter i alla fall vid köksbordet nu och äter Sveriges onyttigaste frukost, men vafan. Ibland måste jag äta sånt här också. 

Charmig bild osv...

När jag ätit så ska jag gå ut i stallet och plocka ut hästarna innan jag och mamma beger oss mot Oxelösund för att hämta mormor och åka till Världens bästa Morfar. Kärlek! 

Dagen är nog i rullning, tror inget annat. Ska plocka lite julgran också när jag kommer hem, vi har så mycket skog men ingen perfekt gran, dåligt. Och självklart är det pensionärsvarning när bingolotterna är handlade och uppesittarkvällen är i rullning, det är ett måste. Och de där sista julklapparna ska fixas. Sen är jag nog redo för en lång julafton i morgon. Fatta, det är julafton i morgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar