18 december 2013

~ Jag skiner över staden med andra ord sol ~

Tjing Tjong!
Har ni haft en strålande onsdag? Det hoppas jag i alla fall att ni har haft. Jag, ja jag har gjort absolut inget. Legat i sängen och kollat på Paradise Hotell, läst bloggar och kollat på gamla såpor på 5an. Tog en timma i stallet och hästarna har chilldag idag. Skulle MTGa Jacs man men han inte riktigt med det, var alldeles för exalterad över att jag fått hem den nya klänningen jag ska bära på julafton och Nyår. Så himla fin!
Ni kan få en sneak peak men jag ska se till att fixa ordentliga bilder med den vanliga kameran senare.

Nu sitter jag på golvet i mitt rum, väntar på att min locktång ska bli riktigt varm och att värmesprayet ska gå in i håret. Lyssnar på musik och är fortfarande helt sprallig efter att jag testade klänningen. Jag ska locka håret och sen måla mina naglar. I morgon bitti ska vi göra stallet och sen fara in till stan för att handla lite julklappar, eller ja mamma och pappa ska handla julklappar. Jag ska bara handla saker till mig själv, hahah. På fredag ska mamma och jag åka till Linköping då ska jag köpa mina sista julklappar och köpa en ny jacka och ett par nya skor. Bara strör pengar runt mig haha. Men det kanske jag är värd, menar när gjorde jag av med pengar på mig själv sist??
Vad kontot säger så var det ett par rediga månader sen. 

Men nu börjar faktiskt det lukta lite bränt här inne, lika bra att jag sätter igång och lockar håret då.
Puss!! 

Sämre bilder från min Twitter
@ Emma_Matilda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar