18 december 2013

~ Mitt egna guld ~

Hola!
Idag är en riktig seg dag.. Så där som att man vaknar och bara ligger och drar sig, går ut i stallet och sen går man och lägger sig igen och så vidare. Jag har nyss ätit frukost och så kommer pappa och säger att jag måste äta lunch, kände bara nej nej och nej.
Ska istället slå på ytterliga ett avsnitt av Paradise Hotell och sen när mamma och pappa åkt igen kan jag äta, på sånt där riktigt myshumör idag men ändå svinsur för att jag helst bara skulle vilja vara med kompisar, kolla film och prata om allt och inget. Så där en vanlig mysdag på Highland lixom..

Jag har helt tappat ordningen på dagar, men jag tror att det är torsdag i morgon. Ska till stan och handla lite klappar, ska lura med mig mamma till Linköping och handla ett par skor och en jacka också, ska även ha ett par nya byxor. Usch, hade värsta cashflowet men kände just att det tog slut snabbt när min inköpslista är lång. Men vad gör det när jag sen kan gå omkring och vara lite extra snygg ;) 
I kväll MÅSTE vi hämta min klänning, måste veta hur den sitter på och vad jag ska köpa för BH till den. Den är lixom öppen i ryggen så måste veta hur den sitter.. I så fall måste jag hitta något bra på stan i morgon.

Tappar tråden gång på gång, skriver tomma ord lixom. Ska istället krypa ned under täcket och sätta igång gårdagens avsnitt av PH så att jag ligger i fas till kvällen. Grymt.
Och att bro på inget så hade Jac och Mumin cpdamp delux X2000 speed i hagen och raceade som små galningar. Fick inre stress av det men kunde i alla fall fånga dem på ett par bilder med telefonen. De får ni där nere!! Så söta :') 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar