21 december 2013

~ It's too late to run ~

God Förmiddag. Som vanligt rinner tiden iväg och jag bara segar mig framåt. Är totalt genomtrött, alltså sådär från topp till tå-trött, hur mycket eller lite jag än sover så är jag trött.. Usch det är nog något av det jobbigaste som finns.
Är hur som helst äntligen på väg ut i stallet, svettas som en liten gris gör jag också så ska bli intressant att mocka 4 boxar i 4 blöta plusgrader och tropisk hetta under alla mina kläder, tror jag kör piké idag. Sjukt att man kan det 3 dagar innan självaste Julafton, nej nu vill jag ha lite snö och vinter! 

Tänkte mig att jag skulle rida Max idag, men hoppar det pga regnet och orkar inte bli blötare än vad jag blir när jag kommer stå ute i regnet för att Stinas Viktor ska rida Jac. Han har tjatat i 100 år om att han vill komma och rida så nu när Jac är i lagom form för kalasridning så är det lika bra att passa på. Ska bli intressant.
Jag ska också rida Jac en stund, rida igenom honom och "visa" upp honom lite och efter det så ska jag rida Mumin om jag inte håller på att frysa ihjäl av allt regn. Vi får se.
Ut över det så står väll paketinslagning högt på listan, skiter i "måste göra det den 23 annars är det inte samma grej " Så brukar jag säga varje år och sitter sen på natten med inre stress för att jag inte har slagit in alla paket i tid. Och så ska jag skriva ett inlägg, tror jag har det på g här men hoppas verkligen att jag inte tappar bort det under dagen. Håller alla tummar och tår.

Nu börjar klockan dra iväg utomordentligt mycket, dags att göra lite nytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar