21 december 2013

~ 21-12-13 ~

Dagen har ju bara susat förbi i en väldans fart, helt sjukt egentligen hur snabbt tiden faktiskt kan gå. Lite läskigt.
Det har vart en fullspäckad dag från morgon till eftermiddag/kvällen, jag har vart i stallet fram till två och sen gick jag in och duscha, det var så jävulskt blött och kallt ute så jag hoppade över att mocka Mumin och Jacs boxar, släppte bara ut dem och sen gick jag in. När jag duschat la jag mig som vanligt på sängen, vilket var det sämsta jag kunde göra för somnar alltid på tre röda och detta även denna gång..
Sov fram till halv sex och då gick jag ut i stallet med mamma för att mocka klart hos Mumin och Jac samt bära vatten, det där vanliga man gör.

Lagade middag till mig och mamma innan vi gick ut och nattade hästarna och sen kröp vi upp i soffan med lite fika. Mysigt. Däremot var det ett riktigt tråkigt program på tvn så gick upp på mitt rum i stället. Nu sitter jag här, på samma ställe som vanligt med täckena runt mig och datorn i knät. Jag växlar mellan bloggens inläggssida och SRHAs hemsida, försöker även tömma mobilen på bilder och filmer, dags att uppdatera den lite..
I morgon ska mamma väcka mig vid 8 för att vi ska ta en liten promenad med Jac och Ludwig ner till Hummelvik och annars ska jag inte göra så mycket mer. Pyssla lite i stallet, gå ner till sjön för att skingra lite tankar och slå in julklapparna. På kvällen kommer mammas kompisar hit så då drar jag mig tillbaka, kollar på film och skriver några bra inlägg åt er om inspirationskällan finns kvar! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar