16 december 2013

~ Chai Latte & Julbak ~

Hej på er!
Sitter på kökssoffan och dricker Chai Latte och äter en chokladboll som jag bakade igår. Kollar efter bra recept på ischoklad. Inte för att jag tycker det är gott, men jag tycker det är kul att smälta choklad och mixtra med olika mönster. Har dock hört att cocosfettet luktar fruktansvärt äckligt när man smälter det.. Taggar.

Kom hem från Oxeösund för 1 timma sen, var med mamma hos Jessica när hon klippte sig och sen fika vi på Birgers innan vi for till Kvantum och handlade lite. Letar efter senaste numret av Lucky Rider, vilket är totalt värdelöst.. Inte en affär, mack eller kiosk säljer en LR, blir galen snart. Hoppas innerligt att pappa och jag ska fara och handla lite klappar idag så jag kan gå på LR-jakt, det är faktiskt så att jag och Celina ska vara med från när vi jobbade hos Peter och Anna, och sen för att jag vill läsa om vår nya bror Tommy och Louise blinda Sm-häst, ett bra nummer helt enkelt, rekommenderas starkt! 

Som sagt så hoppas jag på att pappa kommer hem och säger att vi ska till stan och handla, måste hämta lite saker till vårat julspel och sen kolla på lite nya kläder. Kanske kan få med pappa till Intersport eller liknande och köpa en ny jacka åt mig. :)
Sen när jag kommer hem så ska jag mocka åt, massera och pussa lite på mina stjärnor. Den Vita och den Fläckiga och såklart så ska jag mysa med de gosigaste ponnierna i världen. Så mysigt!

Nej, om jag skulle slå på lite julmusik på spotify och sen baka lite ischoklad, bilder kommer kan ni räkna med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar