15 december 2013

~ 3e Advent ~



Sitter i min säng, på mitt alldeles egna rum, har precis ätit upp min frukost under tiden jag kollat på dagens avsnitt av julkalendern. Nu sitter jag och kollar på julklappar åt mamma och pappa, så himla svårt och är så himla stressad för att den inte ska hinna komma innan julafton. I kväll ska jag beställa min klänning också, tror det blir den blå jag visade er igår. Om ni inte minns den så kan ni kolla in inlägget under.

Ska slå ihop datorn så snart som möjligt och klä mig för ett par timmar i stallet och på hästryggen, ska trotsa min jävulska nackspärr och ta en tur på de finaste jag vet. Jac ska bara ridas lätt men ändå genomgående och Mumin får vi se. En uteritt kanske är lite mycket begärt när donnan inte gått sen sist jag var hemma, för 5 veckor sen alltså. 
Ska bli en mysig dag hoppas jag, dock är det så mycket saker som går mig på nerverna och det finns verkligen inget mer att göra än att vara i stallet. Så hoppas det tar större delen av dagen för mig. 

Nej ni, nu ska geniknölarna gnuggas och jag ska komma på den mest exemplariska julklappen åt mina kära föräldrar. 

Puss!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar