14 december 2013

~ Södra Gården På Östra Sidan ~

Lång dag, huvudet bara snurrar på mig. Jag har precis satt mig i sängen med en nackspärr från helvetet och känner mig bara allmänt handikappad..
Har precis bytt Dani M, Lani Mo och annan musik från orten till Veronica Maggio i högtalarna och jag är så himla himla himla sugen på att ta tag i mitt rum och bara göra det klart, en gång för alla. Det ska nog vara mitt mission när jag är hemma denna gången. Att ta vara på tiden här hemma och att göra i ordning mitt rum som sett ut som en arbetsplats i alldeles för många år nu.. Han till och med flytta hemifrån innan sågen, borrmaskinen och hammaren började jobba lite, men de kom inte så långt..

Hur som helst, så himmelskt skönt att vara hemma igen. Det är alltid mycket bättre än att vara borta, även fast Kungsbacka och Göteborg är en stor positiv del i mitt liv så är ju hemma alltid hemma och det är här min vita halva bor för tillfället. Allt skulle vara så mycket lättare om jag inte saknade Mumin så innerligt varje dag när allt är tungt..
I morgon är det mycket på schemat, söndagsmys för fulla muggar och jag ska försöka hinna så mycket som jag bara kan. Jessica och Pelle kommer hit en stund också tror jag mamma sa, ska bli kul att träffa dom igen. Klockan ställer jag på tidigt så jag kan gå upp och fodra hästarna tidigt i morgon bitti innan jag själv äter frukost och sen tar tag i stallet. Ludde och Max får gå ut först, sen ska jag rida en sväng på Jac tror jag och sen ska jag äntligen få sitta på Mumins rygg igen, som jag har längtat!

Men nu ska jag ta min onda nacke och lägga mig på spikmattan med Julkalendern och Studentfesten på datorn och även kolla runt lite efter den perfekta julklappen till mamma och pappa. Ska köpa något riktigt fint tror jag minsann! Förövrigt har jag hittat en ny klänning jag funderar på om jag ska klicka hem också nu till Julafton och sen till Nyår också. Den är väldigt fin, ni kan få en produktbild på den här nedan.

Vi hörs i morgon, puss och kram!

Model Behaviour Ella Dress Midnight Blue Bubbleroom.seModel Behaviour Ella Dress Midnight Blue Bubbleroom.se
// Ella Dress - Model Behaviour, Bubbleroom // 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar