24 november 2013

Tidig morgon

Ligger i sängen under täcket och värmer mig samt smälter ner frukosten en aning. Matkoma delux efter stalltjänstfrukosten, det bästa med att gå på SRG helt klart.
Börjar inte förens halv 12 igen så passar på att slappa lite, ganska skönt faktiskt. Men jag skulle nog behöva plugga lite, känns lite osäkert med utbildningskalan på dressyrprovet i morgon. Fråga mig om skillnaden på en speedline och  rundown eller diametern på en stor respektive liten galoppvolt, då kan vi börja tala betyg. 
Skämt å sido, men resten av dagens lediga timmar måste läggas på att plugga till provet imorgon. 

Till kvällen ska jag försöka mig på att rida Jac lite, tror vi ska jogga en hel del idag. Långt och lågt som vanligt men väldigt mycket mer avslappnat, kanske 30 min eller något och sen ska han få massage, det är han väl förtjänt. 

Ha en fortsatt kalasbra dag och vi hörs till kvällen, då med ett önskelistsinlägg i 2 delar. 

1 freaking fucking månad kvar till julafton, firar med en bild på Jac från i fredags, fotad av världens bästa Line!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar