24 november 2013

Önskelista 2013 | Del 1

Nu för tiden är det så innerligt svårt att önska sig saker i julklapp tycker jag, dels för att det ända jag önskar mig är svindyra saker och dels för att det jag önskar mig är mest riktat till Mamma och Pappa och från dom får jag redan innerligt mycket saker som kostar innerligt mycket pengar. Men här kommer i alla fall en del av min önskelista på den Vardagliga fronten.

// Örhängen från Marc By Marc Jacobs //



// Bettys Costa Mesa Hoodie från Hollister // 


// Klocka från Regal // 

tröja "Alyssa"
// Stickad tröja från The Black Label Collection //

tröja "Candice"
// Stickad Tröja från The Black Label Collection // 


Bondelid Ziphood "Arrow"Bondelid Mjukisbyxor "Bow"
// Ziphood Arrow från Bondelid// // Sweatpants Bow från Bondelid // 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar