22 november 2013

Tell me what you know about dreaming

Och ni trodde seriöst att jag skulle ha något vettigt att komma med idag? Hahah, det är nog bästa skämtet..

Okej, på riktigt.. Jag har inte gjort ett skit på önskelistan jag lovat er sen i förra helgen och jag har heller inte skrivit något klurigt inlägg om skolan, Jac eller något annats som man brukar vilja läsa om. Jag har inte gjort någonting helt enkelt. Och jag kommer antagligen inte göra någonting förens om, ja ett tag kanske.

Jag skulle helst vilja luta mig tillbaka och spela lite Hay Day innan jag slocknar totalt. För att ens kunna skriva detta inlägget så var jag tvungen att sätta på Soundtracket till Project X på extremt hög volym och trumma i takt med foten för att inte somna. Att beskriva hur trött jag är är faktiskt näst in till omöjligt, är så äckligt trött så det finns inte. Och jag är inte trött på ett segt sätt för om någon kom och sa till mig att vi skulle hitta på något så skulle jag lätt kunna göra det, utan jag är mer slut i hela kroppen lixom. Jag har ingen ork att hålla ögonen uppe när jag ändå halvsitter i sängen.

För att detta inlägget inte ska dra iväg åt skogen så ska jag nog avrunda redan här. Måste bara berätta att Jac var med på hoppningen lixom förra veckan och det gick hur bra som helst, vi hoppade massor och han tyckte att det var sååå kul. Och då är det klart att jag också tycker att det är kul.
Och sen måste jag också berätta att när jag var och handla köpte jag ett nytt doftljus för att jag var så trött på mitt vaniljljus från Ikea, och detta luktade så himla gott. Har eldat det en stund nu och hela mitt rum luktar som en Chai Latte alternativt som inne på Espresso House i Lund. Super mega gott luktar det i alla fall.

Men ja, nu måste jag sluta.. Ska läsa Blondinbellas blogg och sen krypa ned under täcket med Hay Day och till sist somna och imorgon så tar jag SOVMORGON!! Som jag har längtat!!
Vi hörs, puss och god natt.

Bjuder på några av kvällens favoriter så länge: 

// Kolla dessa klockor från Daniel Wellington, så fina! // 

// Dessa armband är från Våga, riktigt fina och något jag verkligen skulle vilja införskaffa // 

// Topp från River Island// 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar