14 oktober 2013

Slut.

Jag är död, fruktansvärt jävla totaldöd.

Hej på er!
Läget bra? Som ni säkert fattat är jag död, eller ja.. Snarare trött om man ska vara totalt sanningsenlig men ja ni förstår ju principen.
Gick upp någon gång vid halv 6 i morse, släppte ut hästarna och åt frukost. Halv 7 var vi på Egelprång och skakade hand med övriga lagmedlemmar. Klassiker 2:a måndagen i oktober. Det är älgjakt, fuckers! 
Ni förstår säkert hur jag spenderat min dag då. Sittandes i skogen med termobrallor och vart helt knäpptyst. Setat på pass med pappa hela dagen pga mitt knä, samma i morgon - antar jag.

Men ja, skogen tog all min energi som jag samlat upp under natten efter igår. Så nu ska jag ta det lilla jag har kvar och pallra mig ut i stallet för att mocka, fylla vatten och lite annat. Sen in, laga mat, duscha och sist men absolut inte minst landa i soffan!
Ska försöka, om jag orkar, göra i ordning lite bilder från både i går och i förrgår. Men om inte annat kommer de upp efter älgjakten.

Nu måste jag sätta fart innan mamma och pappa kommer hem. Ha det bra!

arkivbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar