12 oktober 2013

Kriga för framgång, dö som legend

Lördag klockan kvart över 10, och hur mås det hos er? 
Jag mår bra, är pigg och har redan bränt några timmar av denna dagen. Vaknade 7, kunde inte somna om så jag drog mig till kvart i 8 då jag gick upp. I köket var det fullt ös, småjobbigt men ändå mysigt. Min familj är ju ändå min familj. 

Ligger i min säng nu, datorn i knät och ska alldeles strax byta om och ta med mig Celina ut i stallet och sen rida lite häst. Jag ska rida igenom Jac lite inför i morgon, har ju trotts allt bara ridit Peter Ljungbergs hästar de sista 3 veckorna och i morgon är det clinic för Per Larsson på Fingerkulla. Så himla taggad. 
Per är nog min favorittränare, over and out.

Resten av dagen så ska Jac tvättas, vi skulle rida ut, umgås med Celina och mina saknade systrar. Kaos i min hjärna. Men bara i morgon kvar, sen trycker jag delete och börjar om. Så himla skönt att vara hemma och startar allt på bästa sätt på måndag, älgjakt! Årets höjdpunkt bortsett från födelsedag, julafton och september rundown.

Celina skulle klicka lite bilder i dag när jag rider och i morgon får jag låna Elins kamera, så då blir det film och bilder. Bra start på långt uppehåll. Men nu ska vi komma igång på riktigt igen, yes!
Dags att byta kläder, lägga undan datorn och skaffa sig lite skit under mina glittriga stadsnaglar.
Mitt liv är ganska coolt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar