10 oktober 2013

Back On Track snart igen!

Hej på er!
Det var ett tag sen, men jag har fullt upp hela tiden. De sensaste 3 veckorna har jag jobbat dagligen och gjort allt för att kunna visa den bra sidan av mig själv. Nu är jag äntligen på hemmaplan, men Celina är här tills på
söndag och känner inte för att trycka huvet i skärmen på datorn då. Passar på att blogga medans datorn var öppen nu innan läggdags.

Har haft de bästa 3 veckorna i... hela mitt liv måste jag få lov att säga. Har fått ett jobb och träningsmöjlgheter. Jag har visat framfötterna helt enkelt och haft det så himla grymt.
Nu är jag på hemmaplan för att ta ett beslut, rida och bara andas. Något jag glömt att göra de senaste 8 veckorna.
Nästa vecka ska jag få igång bloggen ige 100%, måste ha någonstans att ventilera mina tankar, släppa ut det som behöver komma ut och något att lägga lite intresse till.
Men innan jag drar igång på riktigt så ska jag ha några riktigt kul dagar ihop med Celina, familjen och hästarna. Pausa och ta det riktigt lugnt efter 3 jobbarveckor.

I morgon börjar jag och Celina med att göra stallet, mocka, fixa hästarna och sen rider vi ut. Tar en skön uteritt och sen far vi in till stan. Får se om jag stöter på någon och vi ska fika och bara mysa runt lite.
På lördag blir det Celina + familjen dag och på söndag far vi på Clinic och jag och Jac rider för Per Larsson, så himla roligt!

Men ska upp tidigt i morgon, måste sova! Godnatt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar