21 oktober 2013

Ny vecka, Nya tag

Hej! 
Den nya veckan har börjat, stora saker händer i veckan och jag ska försöka hålla bloggen uppdaterad. Dålig uppdatering här innan på grund av att vårt WiFi har lagt ner och jag har alla bilder på de bärbara datorerna. Men jag ska göra det bästa av situationerna. 

Nu ska jag byta kläder i alla fall, hoppa ner i stalljeansen. Och sen ska jag gå ut i stallet. Får se vad jag hittar på med tanke på den enorma blåsten. Känns det för knas att rida så släpper jag bara ut galenpannorna och sen mockar jag och så.
Har massa plugg att göra så det skulle ju vara bra om jag fick iväg det också, och sen vill jag fara till Ingvaldstorp och kolla på lite nya täcken åt Jacciboii. 

Bjuder er på ett par bilder från förra söndagen. Kalashästen!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar