15 september 2013

Podcast och höstmys


Ligger i min säng och har nyss slagit ihop datorn. Så skönt. 
Har pluggat hela dagen, då menar jag verkligen HELA dagen. Gjort klart en uppgift och velat ta livet av både mig och min lärare 100 gånger om. 
Nu försöker jag bara koppla av, lyssna på podcasts och bara tänka på allt som kivet kan erbjuda. 
Lät så himla klychigt... 

Förutom att plugga så har jag inte gjort mycket idag, lagat mat och gått en promenad med Jac. Hur mysigt var det inte att bara traska runt i regnet, dock måste jag erkänna att det är lite skönare att gå promenader med Mumin än med Jac för han är lite smått efterbliven och ska tugga på allt.. Menmen, det var skönt i vilket fall. 

I morgon börjar jag inte för ens 20 i 11, vilket är gudomligt skönt. Dessutom har jag bara klassråd och sen dressyrträning, tro det eller ej.. Men jag är taggad!! Kan dock vara för att det är sista träningen på länge.. Efter dressyren så slutar jag. Måndagar i mitt hjärta!! 
Det kommer förövrigt vara en toppenvecka. Sista veckan i skolan på 6 veckor ( om jag har tur ) och det händer massa skoj saker. Skolfoto på onsdag, fyller på torsdag, jag och Celina far till Svedala på fredag och i helgen är det September Rundown på Axvalla, vilket jag hoppas att jag kan fara på. På söndag kommer mamma och pappa för att hämta mig, Celina och Jac. Och slutligen nästa måndag så far jag och Celina på praktik. Som vi har väntat, längtat, taggat och allt vad det heter!! 

Nu ska jag borsta tänderna extra länge, öppna fönstret för att andas lite höstluft och slutligen gotta ner mig under täcket med en ny, bra podcast. 
Hoppas ni har haft en bra återställardag och planerat väl inför veckan. 
Nu sover vi gott och vaknar med nya krafter för en ny vecka. 
Puss! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar