15 september 2013

Nystart



Hej på er!

Det var banne mig inte igår, ni som är kvar undrar ju säkert vars jag har varit någonstans och ni som följde med utan att jag berättat undrar ju säkert vad som hänt med mig.
Jag gjorde mitt sämsta beslut i medialivet och valde att byta portal, haha, vilket skämt det blev.
Under de senaste månaderna så har jag vart på prövotid på HorseWorld helt enkelt, och jag har aldrig gråtit så mycket inombords över en så värdelös portal. Det ÄR ett skämt.

Nog om det, jag är tillbaka här igen och ska ta igen min förlorade tid, börja blogga regelbundet igen och försöka mig på det här med blogglivet en sista gång tror jag faktiskt.
Jag har aldrig bytt blogg innan och helt ärligt så ska jag nog inte göra det igen. Om jag inte får värsta erbjudandet (i mina drömmar helt enkelt) 
Men det ska bli ganska kul att starta upp detta igen, ni har ju faktiskt missat halva mitt liv om man säger så, allt tonårstrubbel, splittrade tankar och hästarna.

Jag är tillbaka igen, börjar blogga ordentligt från början men ber om ursäkt för den tillfälliga röran som kan bli, för nu ska vi fräscha till det lite här.

Vi hörs!


 Min nya, alldeles egna, stjärna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar