16 september 2013

Måndagsmorgon och regnrusk

God morgon på er! 
Halvsitter i min säng, har precis ätit frukost och ska snart gå till skolan. Börjar 10.40 med klassråd, alltid lika intressant och se vad vi har att klaga på denna veckan. Sen har jag inte lektion förrän bort åt 1 eller 2, har inte så mycket koll faktiskt. Då är det skönt när man har nära till skolan, haha. 

I eftermiddag har jag inte mycket att göra. Ska ringa mamma, plugga och äta. Sen händer det banne mig inte mycket mer. Jac rids på dressyren så har ingen häst att rida heller. Vi får se helt enkelt vad jag hittar på. 

Att beskriva min hemlängtan idag är helt omöjligt. Skulle helst vilja sitta i en bil öster ut just nu. Bort bort och inte be back här förrän det känns rätt. 
Hemsk känsla, verkligen hemsk! 

Mys på i höstrusket, regn och grå himmel. Finns inget som är så mysigt som detta, höst är min favoritårstid -helt klart. Klä er varmt och bli inte sjuka som jag, det suger. 
Ha en fantastisk dag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar