18 januari 2014

~ Kryper ner under täcket ~

Fy bubblan säger jag bara. Dödstrött på allt och alla, orkar inte något och drar täcket över huvudet och hoppas på bättre humör i morgon. 

Red Jacson under kvällen och har aldrig haft ett så dåligt pass med honom som jag hade idag, red som en kratta och han har förändrats totalt.. Förut var han superkänslig för minsta lilla i munnen och jag red lätt ihop han på en hand, men nu när vi börjat hoppa mer och regelbundet och jag fått lova att börja gasa och bromsa samtidigt så att säga har han blivit totalt stum. 
Rider på mitt ledade stång från HighRidge som funkade super innan på en hand, nu måste jag rida på två händer, med sätet och ta i för att samla ihop. 
Åh, blir så less. Jac tycker det är lite för kul för sitt eget bästa med hoppningen tror jag.. Tyvärr. 
I morgon ska jag gå tillbaka till mitt raka Billy Allen bett och rida lite på det och se om det blir någon skillnad. Han brukar sitta av fint på det, men när det inte finns särskilt mycket tungfrihet låser han sig gärna i bogarna.. 
Ska räkna alla mina pengar nu och se vad som finns till GHS. Har så himla mycket som ska handlas då så det finns inte.. Kommer bli totalt pank.. Kanske borde jobba lite innan? 

Jaja, nu ska jag krypa ned under täcket innan jag blir för pigg igen. 
Puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar