8 december 2013

~ Veckans Hiss ++ ~

Med tanke på att jag inte gav en veckans hiss förra veckan så ger jag er 2 idag, precis som jag har lovat. Dock var det så sjukt mycket svårare än vad jag trodde så jag har fått leta ordentligt i mitt rum för att hitta en extra grej att visa. Men här är de!! 



Spicy Melody - Doftljus 
Kan inte riktigt förklara vad det doftar, men lite som en chailatte eller lite julaktigt, finns ingen direkt doft som jag kan sätta fingret på.. Det har räckt hur länge som helst och det doftar gudomligt, inte bara när det brinner utan ett bra tag efter också. 
Jag köpte det på ICA MAXI för typ 25:-, tänkte att det var ett riktigt skitljus men nej, tji fick jag! 
Helt klart värt allt och det är en fet HISS, har eldat det dagligen denna veckan. 

Julstjärnan/ Advent! 
Helt klart det bästa på året, så länge snön ligger på baken och det är minusgrader i luften vill säga. 
Hela veckan har jag bara myst runt, allt är så perfekt och jag räknar dagligen ned dagarna till Julafton. Så mycket förväntan och en helt underbar känsla i hela kroppen. 
Nu är det bara knappa 3 veckor kvar!!
Julen, du är välkommen med all positiv energi du har att erbjuda! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar