12 december 2013

~ Mitt liv är komplett när radion spelar hela droppet ~

God kväll,
Tillbringat massa tid i stallet ikväll, sen kom mamma och kolla när jag red, sen duscha vi Jac och gick upp till Längan och åt innan jag hoppa in i duschen och vips så var hela kvällen över. La en timma framför tvn i köket ihop med flera andra, skrattfest åt ett av de sjukaste programmen som sänds på tv haha.. 
Nu ligger jag i min säng och funderar över alla blandade känslor inför ett jullov samtidigt som jag spränger hörlurarna med feta drop och vill helst spendera en fredagskväll i dimman med de bästa. Men nej. 

Nu ska jag lägga bort mobilen och somna, har stalltjänst i morgon bitti och ska upp vid 7. Men det gör inget, för i morgon drar vi på oss fajtarhumöret och köttar sönder 1or och 3or, Srg12kba kommer alltid att regera, thats it!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar