30 december 2013

~ I'm a Lucky Rider ~

Åhh, så klyschigt att skriva en rubrik som denna när man är westernryttare och grejer... Men jag står för den, helt klart. 

Sitter på mitt rum med sådär extra bra musik i hörlurarna, endast för att kunna lyssna på den extra högt. Försöker tänka bort varenda sekund som går och bara fokusera på det bra, det positiva. Som vanligt gör jag det med hjälp av prylar. Inne på hundraelfte western butiken och googlar som en tok på alla showkläder för att sätta ihop en riktigt snygg outfit. Helt ärligt så börjar jag tveka, jag är alldeles för mycket sparkle för att kunna få en snygg matchning ihop med Jac, men det måste på samma gång vara enfärgat för att inte skära sig med hans fläckar... Åh, hatar paintar..
Mitt största dilemma är om vi ska ha vita benlindor eller svarta PC-skydd... Så himla svårt, vitt är snyggast men passar inte till resten om inte jag bär något vitt..

Nej, vi släpper det ämnet och går över till morgondagen.
Fy vilken dag!! Kan inte på något vis säga att det kommer bli en bra nyårsafton och kan heller inte säga att det kommer bli en grym start på 2014. Jag ska vara HEMMA med min MAMMA OCH PAPPA, fattar ni min kris? Den är ju inte nådig, har inte ens en kompis att ha hem. Gör ett sista desperat försök till att försöka hitta någon att göra något med.. Men det går ju sådär.. Hoppas på bättring till i morgon...

Usch, jag är så evigt trött. Det går inte att vara så här trött på riktigt.
Jag ska trotsa den unga kvällen och lägga mig till rätta i min lagom sköna säng. För i morgon ska jag upp tidigt och hinna rida innan jag ska till stan med pappa för att köpa en present från mig till mamma och förhoppningsvis komma iväg till hööks och kolla på en ventelationspadd som jag kan lägga under min filt och ett par nya lindor, eller kanske fler. Och sen kan jag ju alltid peka på några skimmelshampoon och pälsglansar  som Jac mer än gärna skulle vilja ha. haha.

Vi hörs i morgon helt enkelt, sov gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar