21 november 2013

Tappade allt

Usch, idag är en sån där hemsk dag.. Jag vaknade i morse och allt var bara fel, snoozade och drog täcket över huvudet, gick upp 10 min innan skolan började och ville helst lägga mig i sängen igen. Mådde illa, hade ont i huvudet och hade en dålig motivation till skoldagen med enbart långa tråkiga lektioner.
Jag hoppade i samma kläder jag hade igår kväll och kände bara för att strypa någon.

Skolan rullade sakta men säkert på och jag har bara haft ont i huvudet och vart gråtfärdig konstant. hemlängtan
Sista lektionen idag är matte, och den hoppade jag över. Gick in på mitt rum, la mig i sängen och ringde mamma. Nu har jag sovit i 30 min ungefär och ska kolla igenom en skoluppgift och sen vila en stund till, väntar in klockan så jag kan gå ner till stallet.. Precis vad jag längtat efter hela dagen. 
Ska ta med mig Jac ut på travbanan, koppla bort allt och jobba lite kondition. 

Anledningen till den usla uppdateringen är för att internet här suger så himla hårt. Det är sjukt så dåligt internet vi har både i boendet och i själva skolan... Blir så trött! 
Men jag ska göra mitt bästa, och framför allt så ska jag jobba stenhårt på att plocka fram datorn när jag skriver inläggen, för från mobilen blir de så tråkiga. Och ska jag ta bilder så ska jag försöka jobba på att ta bilder med min systemkamera i stället för att använda Iphonen. Jag ska helt enkelt göra allt för att bli bättre och ge er bättre läsvärt material.
Som sagt, jag jobbar på flera idéer men utan internet så går det ju åt skogen. 


blondinbella.se
//dagens inspo//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar