23 november 2013

Laddar över

Har suttit sedan klockan 1 och klippt film men nu är den på väg upp på Youtube.
När jag kollar på den kan jag inte annat än le, Jac är så fruktansvärt söt och det var rätt länge sen jag tyckt att det var så kul med hoppning, speciellt hoppträning.
Trotts att det går extremt långsamt i skillnad mot vad det gör när man rider Mumin så gör det inget, jag känner mig lugn och säker och inget skulle kunna hända direkt.

Det här är andra "riktiga" gången Jac hoppar. Förra veckan var första gången han hoppade på riktigt och det märks att han är lättlärd. Han hoppar nästan som de "vanliga" hopphästarna nu. haha.
Innan jag köpte honom har han skuttat en gång över ett kryss, innan jag gick på praktik var jag med på en hoppträning där jag hoppade ett par språng men jag minns inget av den gången för när jag nästan var klar hade jag sådant blodsockerfall så jag höll på att svimma. Annars har vi bara ridit över bommar ett par gånger, no more.

Jag är ruskigt stolt över min prins och filmen från igår kommer upp snart, det lovar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar