19 september 2013

~ You the only one I want ~

God kväll.
Emma, idag 17 barre, bloggar sent som attan som vanligt. 
Standard att jag sent som fan ska berätta vad som hänt under dagen, det är ju nästan meningslöst då jag ändå tappat läsare för att jag inte bloggat under dagen och de i morgon vill ju knappast läsa om hur ful jag blev på skolfotot och att det haglade som fan idag. Att jag red Jac och det gick åt helvete. 

De som skulle läsa detta nu på morgonen idag vill nog hellre veta att jag faktiskt fyller år idag, det kom min mattelärare och sa till mig igår och ja.. Jag ska spendera min sista skoldag innan 3 veckors praktik, 2 veckors hemstäder och 1 vecka höstlovet innan jag återvänder hit igen. Om jag ens gör det då... 

Jag sitter på mitt golv, lutad mot det varma elementet. Jag har Adele spelandes i öronen och låter bara alla mina känslor falla ner på mina kinder från mina ögon. Jag känner mig tom, hemskt tom. Har inget att säga till någon, mer än att jag skulle göra vad som helst för att slippa ta detta jävla beslut. Jag har vänt på alla stenar, lagt den släta sidan upp, tänkt positivt om allt - you name it. Men idag, ikväll går det inte, det går inte att vara glad eller att le. Den som kan få mig att le nu, den är någon väldigt nära mitt hjärta i så fall. 

Jag orkar inte. 

Ska alldeles strax krypa ner under täcket, släcka ljusen och sova. Jag har ingen ork till något. La alla skolarbeten i en hög och blundade för dom i 5 min, öppna ögonen och hoppades på att de var borta. Allt får bli som det blir nu, jag pallar lixom inte ändå. Bättre att vänta och göra det bra i så fall, än att bara skita i det och sen skriva dåligt på prov och dyligt. 

Finns i alla fall en positiv sak. Något som gjorde hela min dag fulländad. Jag pratade med Anna från praktiken och blev bara superglad och jättetaggad. Så himla fantastiskt kul ska det bli, som jag sett fram imot detta!!! 

Nej ni, jag måste faktiskt sova nu. I alla fall försöka. För det är en dag i morgon också, eller ja.., idag kanske man ska säga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar