7 februari 2014

~ Fredagsnöje... ~



Precis det ovan har jag underhållt mig med hela dagen. Eller ja, de stunder jag inte kollat på OS-invigningen eller vart på lektion/i stallet. Från vänster så ser ni mitt rum i förmiddags när jag precis börjat och från höger ser ni hur det ser ut i nuläget, från min säng.
Usch, jag hatar det här. Jag hatar att behöva flytta här ifrån, jag hatar att man aldrig kan få allt utan att behöva välja. Jag hatar känslan av att vara ensam en kväll som denna..

I morgon har jag en fullspäckad dag, 100 saker som ska göras och en hel box att mocka ur/skura. Detta betyder alltså att jag inte kommer kunna ägna min lördag på samma vis som jag brukar. Nej, klockan ringer tidigt och jag ska ta tag i allt som ska göras. Och dessutom ska jag ta mig ett pass på hästryggen också. Usch, känner mig så hemsk när jag inte rider. Men jag har vart helt slut, och idag så vart OS-invigningen prioriterad. Gick ett tag med Jac i ridhuset och mockade lite i boxen, men sen var det snabba puckar upp till TVn igen och kolla när de tände facklan.
Det har vart en bra eftermiddag/kväll, spenderade den ihop med Bella. Framför TVn med just OS. Skratt och diskussion kring de olika länderna och Rysslands tänkande kring valet av framträdanden. Det var fint men tråkigt. haha.

Just nu sitter jag i min säng, lyssnar på musik och ska ta tag i mina naglar och måla dem i vitt. Alltså vita naglar måste vara det finaste som finns om man får till det så där ordentligt. Ska nog somna till några avsnitt av Svensson Svensson. Eller kanske smyga över till Mickis och de andra vägg i vägg med mig. Kommer med full säkerhet sluta med tårar. Jag kommer inte få lov att ha kul de sista kvällarna. För då kommer det bli så fruktansvärt svårt att åka här ifrån.
Ingen kommer någonsin förstå detta för ens de själva sitter i denna sits...
Anyway, ni får ha det bra. Nu ska jag återgå till mitt.

Puss!! 
 


// Inte lätt att ta kort på en häst som har överenergi till 100 och vill ha mat hela tiden // 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar