28 november 2013

Jag orkar inte vara trött....

 Jag orkar verkligen inget, jag är hyper och vill verkligen inte sova. 
Bombar mina öron med överhypad musik och mina ben kan inte vara stilla en sekund. Jag vill göra något, strunta i skolan och vara vaken hela natten. Men nej. 
Jag måste sova, så är det bara. Har stall hela helgen och det är full rulle och med Anna i täten så kan jag ju garantera ett tjoff tjoff tempo som heter duga.. 

Jag har faktiskt ingen lust att berätta om min dag och om vad som har hänt och så vidare, så jag säger faktiskt godnatt och så ska jag bläddra vidare bland bloggar och paljettklänningar. 
Jag ska även dö av min extrema längtan till Borgis, 9F och min gamla klass som var helt tard. Men vem behöver 9F när man har SRG 12 KBA. 

Ursäkta för ett rörigt inlägg, klockan är bara för mycket för något seriöst... 
Puss och God Natt!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar