25 november 2013

It's five o'clock somewhere

God kväll, eller snarare God natt.
Trött som ett as så tvingar jag mig in på blogger för att skriva ett snabbt inlägg. Vad det ska handla om är jag inte helt säker på, låter bara fingrarna dansa över tangentbordet på datorn.

Jag har precis avslutat 3 timmars pluggande till dressyrprovet i morgon och jag är totalt lost, usch. Att plugga på till ett dressyrprov är svårare än att plugga till ett matteprov kan jag lova er. Speciellt om provet är teoretiskt...
Klickade mig snabbt in på Blondinbellas blogg och fick lite inspo till allt igen och sen bläddrade jag snabbt igenom Linn Olssons blogg också. Nu ska jag krypa ned under täcket och äntligen äntligen äntligen få sätta på sista avsnittet av Bron, aningen vemodigt då jag inte vet vad jag ska göra med resterande söndagskvällar men det finns säkert något annat jag kan kolla på.
Därefter så ska jag slockna illa kvickt och sen ta mig en liten sovmorgon i morgon bitti. Börjar inte för ens efter 10 någon gång, hur skönt?

Vi hörs i morgon, om jag inte avlidit pga dressyrprov upp till huvudet..
Puss! 

// Nando hösten 2010 // 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar