29 september 2013

On the road again

Jå, godmorgon! 
Då sitter vi här igen, på ett tåg, idag är vi påväg mot Axvall, Skara - September Rundown. 
Positiva som aldrig förr, eller kanske mer taggade. Vi gör inte mycket mer än att glo in i våra mobiler och tänka undan frukosten. Jag i alla fall. 

Framme i Axvall 10:03 om allt går som det ska och vi inte väljer att ta ett breake på någon station -haha.

Jag är trött som f*n och jag försov mig genom 8 samtal, ett 10tal alarm osvosv. Men ja, Celina kom in på mitt rum och väckte mig, fixa mig på en kvart och tog på mig vårjackan -hur dum?! 
Vi kom iväg och vi är på väg, detta har vi sett fram i mot länge! 
Vi hörs, kanske med uppdatering live. Annars ber jag om ursäkt för den ouppdaterade och bear back i morgon. 
Puss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar