19 september 2013

Dags att stämpla ut.

Glamigt liv jag lever, helt klart. Höglanda leverera helt ärligt sämsta födelsedagen i världshistorien. Menar det var ju till och med bättre att fylla typ 10, ha en pappa jobbandes i Norrland, en mamma som jobbade kväll, strömavbrott och 2 systrar som tog hand om min dag. 
Halleluja. 

Ligger nu i min säng, mobilen i högsta hugg. Skriver ett kortare inlägg och spelar musik som får mig att varva ner. Kvällen har vart mys. Åt mat och sen kom Celina och åt tårta med mig, var i Villan och pratade med pappa för första gången på väldigt väldigt länge. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills på söndag och jag får träffa honom och mamma igen!! 

Klockan står på halv 4, pappa ringer kvart i. Då ska jag vara på benen och på väg att klä mig. Ingen big deal. Skoja, kommer vara hemskt. 
Har i vilket fall packat tårta som matsäck till mig och Cellan. Det behöver vi säkert!! 
Tåget går halv 6 från Hede. Wiho, skåneland -här kommer vi! 

Nu stämplar jag ut, god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar